divendres, 23 d’octubre del 2015

OCTUBRE    4a setmana

RESPONSABILITAT



DILLUNS
CANVIAR JO PERQUÈ CANVIÏ EL MÓN
El sufi Bayazid diu sobre si mateix:
”De jove jo era un revolucionari i la meva pregària consistia a dir a Déu:
"Senyor, dóna'm forces per a canviar el món"
A mesura que vaig ser adult i vaig caure en el compte que m'havia passat mitja vida sense haver aconseguit canviar a una sola ànima, vaig transformar la meva pregària i vaig començar a dir:
"Senyor, dóna'm la gràcia de transformar a quants entren en contacte amb mi. Encara que només sigui a la meva família i als meus amics. Amb això em dono per satisfet"
Ara, que sóc gran i tinc els dies contats, he començat a comprendre l'estúpid que he estat. Ara la meva pregària és la següent:
"Senyor, dóna'm la gràcia de canviar-me a mi mateix"
Si jo hagués fet sempre aquesta pregària, no hauria malgastat la meva vida”.


DIMARTS


Buenas Vibraciones - Proyecto de responsabilidad

  

DIMECRES

D’UNA EN UNA

En una posta de sol, un amic nostre anava caminant per una deserta platja mexicana. Mentre caminava va començar a veure que, en la distància, s'apropava un altre home. A mesura que avançava, va advertir que era un nadiu i que anava inclinant-se per a recollir alguna cosa que després llançava a l'aigua. Una vegada i una altra llançava amb força aquestes coses a l'oceà.
Al ser més prop, el nostre amic va observar que l'home estava recollint estrelles de mar que la marea havia deixat en la platja i que, una per una, tornava a llançar-les a l'aigua. Intrigat, el foraster es va aproximar a l'home per a saludar-lo.
- Bona tarda, amic. Venia preguntant-me què és el que fa.
- Estic retornant estrelles de mar a l'oceà. Ara la marea està baixa i ha deixat sobre la platja totes aquestes estrelles de mar. Si jo no les retorno al mar, es moriran per falta d'oxigen.
- Ja entenc - va replicar el meu amic -, però sobre aquesta platja deu haver milers d'estrelles de mar. Són masses, i el més probable és que això estigui succeint en centenars de platges al llarg d'aquesta costa. No s'adona que és impossible que el que vostè pot fer sigui de debò important?
El nadiu va somriure, es va inclinar a recollir un altra estrella de mar i, mentre tornava a llançar-la al mar, va contestar:
- Per cada una d'elles, sí que és important!


DIJOUS



VIDEO RESPONSABILIDAD

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada