divendres, 20 de novembre del 2015

NOVEMBRE 3a  setmana

COMPARTIR

DILLUNS
El judici final
»--Veniu, beneïts del meu Pare, rebeu en herència el Regne que ell us tenia preparat des de la creació del món.  Perquè tenia fam, i em donàreu menjar; tenia set, i em donàreu beure; era foraster, i em vau acollir;  anava despullat, i em vau vestir; estava malalt, i em vau visitar; era a la presó, i vinguéreu a veure'm.
 »Llavors els justos li respondran:
»Senyor, ¿quan et vam veure afamat, i et donàrem menjar; o que tenies set, i et donàrem beure?  ¿Quan et vam veure foraster, i et vam acollir; o que anaves despullat, i et vam vestir?  ¿Quan et vam veure malalt o a la presó, i vinguérem a veure't?
 »El rei els respondrà:
»-Us ho asseguro: tot allò que fèieu a un d'aquests germans meus més petits, a mi m'ho fèieu.
 »Després dirà als de la seva esquerra:
»--Aparteu-vos de mi, maleïts, aneu al foc etern, preparat per al diable i els seus àngels.  Perquè tenia fam, i no em donàreu menjar; tenia set, i no em donàreu beure;  era foraster, i no em vau acollir; anava despullat, i no em vau vestir; estava malalt o a la presó, i no em vau visitar.
 »Llavors ells li respondran:
»--Senyor, ¿quan et vam veure afamat o assedegat, foraster o despullat, malalt o a la presó, i no et vam assistir?
»Ell els contestarà:
»--Us ho asseguro: tot allò que deixàveu de fer a un d'aquests més petits, m'ho negàveu a mi. 

DIMARTS

DIMECRES

·        Más se unen los hombres para compartir un mismo odio que un mismo amor
·        Lo mejor que podemos hacer por otro no es sólo compartir con él nuestras riquezas, sino mostrarle las suyas.
·        Amigos verdaderos son los que vienen a compartir nuestra felicidad cuando se les ruega y nuestra desgracia sin ser llamados.
·        Dar solamente aquello que nos sobra no es compartir sino dar limosna.
·        Quiero compartir con vosotros el secreto que me ha llevado a alcanzar todas mis metas: mi fuerza reside únicamente en mi tenacidad. (Luis Pasteur)
DIJOUS


DIVENDRES

Equidad de género (Igualdad de género)  1’01

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada